Marek Darmas Marek Darmas
301
BLOG

Scheda Tuska albo codzienna tragedia Polski

Marek Darmas Marek Darmas Polityka Obserwuj notkę 4

Mieszkam w samym centrum miasta. W Europie. W stolicy.

Wstałem jak zwykle o szóstej i chciałem nastawić czajnik. Odkećiłem kran. Zabulgotało i pociekło może pół szklanki. O myciu zębów, kąpieli, goleniu, czy innych potrzebach higieny osobistej nie było więc mowy.

Nastawiłem radio. Odbiornik nie wydał z siebie dźwięku. Wszystkie urządzenia elektryczne w domu przestały działać z powodu "przejściowych dostaw energii elektrycznej".

Jedyną szansą powrotu do cywilizacji było wsiąść w samochód i jechać do pracy, choć w stalowo - szklanych konstrukcjach mojego biura od poniedziałku jest zakaz używania klimatyzacji. Jest (narazie) prąd i woda, ale temperatura wnętrz przekracza wszelkie dopuszczalne normy.

Wsiadam więc do samochodu. Pierwszą przeszkodą jest brama, ktorej z powodu prądu nie można otworzyć pilotem. Po uporaniu się  z tą barierą nie mogę ruszyć dalej, gdyż ulica Kruczkowskiego jest w tym miejscu rozkopana.

Jestem uwięziony w domu.

Tusk zostawił Kopacz i mnie kraj w ruinie.

To będzie się sypać jak kiedyś PRL Gomułki i Gierka  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka